دیدنی های آنتالیا
نوشته شده توسط : maryam

رودخانه کوپروچای آنتالیا

رودخانه کوپروچای از کوههای توروس ترکیه سرچشمه می گیرد و یک مسیر پر پیچ و خم طولانی را طی می کند  تور آنتالیا اردیبهشت 95 و از تنگه های باریک عبور می کند و در نهایت از طریق مسیر جنوبی سریک به دریای مدیترانه می رسد. این مسیر می تواند تفریح بی نظیری برای گردشگران تور آنتالیا 95 باشد تا از این طبیعت زیبا لذت ببرند. این رودخانه از گودال های زیرزمینی باریک آب خود را تامین می کند. همچنین دو طرف رودخانه بسیار پرشیب و به صورت عمود می باشد به همین خاطر بالا رفتن از آن غیر ممکن است. علاوه بر این رودخانه کوپروچای آنتالیا در قسمت غربی خود شهر تاریخی زرک (zerk) را دارد و آنچه که زیبایی این منطقه ر دوچندان می کند وجود قلعه ها اطراف آن , پل هایی که مربوط به زمان رومیان باستان است , برآمدگی های زیبا و طبیعی و... می باشد. گردشگران عزیز تور آنتالیا 95 دیدن از این رودخانه که بین اراضی زیبایی قرار گرفته را از دست ندهند.


رودخانه ماناوگات آنتالیا

ماناوگات یک رودخانه بی نظیر در منطقه سیده آنتالیا می باشد که از کوه های طرس سرچشمه میگیرد و در نهایت به دریای نیلگون مدیترانه میرسد. تور آنتالیا اردیبهشت 95 بهترین راه برای دیدن این رودخانه زیبا گشت با کشتی در دریای مدیترانه است که گردشگران عزیز تور آنتالیا 95 می توانند در این فرصت بدست آمده سایر مناطق دیدنی اطرافشان را نیز مشاهده کنند. جالب است بدانید که در این کشتی ها زمانی برای شنا در رودخانه ماناوگات و دریای مدیترانه اختصاص داده شده است.

تور آنتالیا رودخانه ماناوگات

گفته میشود که حدود 150 الی 200 سال قبل از میلاد حمل و نقل بار و مسافر بر روی این رودخانه صورت میگرفته است. ماناوگات در سال 1913 به روستای جمهوری ترکیه تبدیل شد که رودخانه ماناوگات نیز در فاصله 4 کلومتری منطقه شمالی آن قرار گرفته است.  تور آنتالیا اردیبهشت 95 درختان صنوبر بی نظیری در اطراف این رودخانه وجود دارند که شما گردشگران عزیزتور آنتالیا 95 می توانیید در زیر سایه آن ها یک نهار خوش مزه و لذیذ مانند ماهی قزل آلای کبابی نوش جان کنید و لذت ببرید. این منطقه از آنتالیا بسیار مورد توجه توریست ها گردشگران و حتی خود مردم ترکیه می باشد. و در نهایت پس از طی 3 کیلومتر در این رودخانه شما به منطقه زیبای شهیلار میرسید. مسافران عزیزتور آنتالیا بهار 95 می توانند از گردش خود با کشتی در این رودخانه و دریای مدیترانه سفری خاطره انگیز را تجربه کنند.

تور آنتالیا رودخانه ماناوگات


آمفی تئاتر آسپندوس آنتالیا

 تور آنتالیا آمفی تئاتر آسپندوس

آمفی تئاتر آسپندوس آنتالیا در زمره یکی از مهمترین آمفی تئاترهای روبادنیا قرار دارد که در 40 کیلومتری این شهر توریستی واقع شده است. آسپندوس به وسیله رومیان حدود 200 سال پس از میلاد مسیح ساخته شد که یکی از ثروتمندترین شهرهای زمان خود بود. گردشگران تور آنتالیا 95 در این منطقه می توانند بقایایی از ساختمان های رومیان قدیم را مشاهده کنند. علاوه بر این گفته می شود که در این شهر بی نظیرترین و بهترین اسب ها پرورش داده می شد که مهمترین مرکز تجاری شهر  بود.

تور آنتالیا آمفی تئاتر آسپندوس


رافتینگ رودخانه وحشی آنتالیا

 تور آنتالیا رافتینگ رودخانه وحشی

گردشگران عزیز تور آنتالیا 95 اگر دنبال ورزش های آبی پرهیجان هستید حتما رافتینگ رودخانه وحشی آنتالیا که در دره کوپرولو قرار دارد را تجربه کنید. این ورزش در واقع همان قایق سواری است اما در یک رودخانه خروشان و ترسناک که هیجان شما را دو چندان می کند. تور آنتالیا اردیبهشت 95اما برای آنکه از تفریح خوب و بی خطری را داشته باشید باید موارد و نکات لازم را از مربیان بیامورزید سپس به ارتفاعات رفته و از قایق سواری خود لذت کافی را ببرید. قایق هایی که در این منطقه وجود دارند دارای ظرفیت های 2 نفره و 10 نفره هستند.تور آنتالیا بهار 95

تور آنتالیا رافتینگ رودخانه وحشی

قایق هایی که ظرفیت بیشتری دارند مانند قایق های 10 نفره یک غریق نجات هم دارند که نکات لازم و ایمنی را به صورت تمام و کمال و با آرامش به شما گردشگران عزیز تور آنتالیا 95 توضیح میدهند. وجود این غریق نجات به شما ورزش دوستان کمک میکند که از این رودخانه وحشی و خروشان کمتر بترسید. مسیری که در این رودخانه طی می کنید حدود 114 کیلومتر می باشد که سرشار از ترس و هیجان است. قایق سواری در این رودخانه بدون شک سفری خاطره انگیز را برای شما گردشگران تور آنتالیا بهار 95 به ارمغان می آورد.

تور آنتالیا رافتینگ رودخانه وحشی

تور آنتالیا ورودی 1 اردیبهشت بهار 1395

قیمت تور آنتالیا 4 شب و 5 روز با پرواز اطلس جت برای ورودی 1 اردیبهشت 1395

نرخ ویژه تور آنتالیا هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا ورودی 1 اردیبهشت 95

تور آنتالیا فوری با پرواز ترکش برای ورودی 1 اردیبهشت بهار 1395

قیمت تور آنتالیا ورودی 2 اردیبهشت بهار 1395

نرخ تور آنتالیا از شیراز برای ورودی 2 اردیبهشت 95

تور آنتالیا ارزان با پرواز ترک 5 شب و 6 روز هتل مکس رویال آنتالیا از اصفهان برای ورودی 2 اردیبهشت بهار 1395

تورهای لحظه آخری آنتالیا از تهران ورودی 2 اردیبهشت 1395

تور آنتالیا دقیقه 90 با هواپیمایی ماهان برای ورودی 2 اردیبهشت بهار 1395

تور آنتالیا با پرواز ترک 4 شب و 5 روز برای ورودی 3 اردیبهشت بهار 1395





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های آنتالیا,دیدنی های آنتالیا , جاذبه های گردشگری آنتالیا , جاذبه های توریستی آنتالیا , بهترین جاذبه های توریستی آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: